skip to main content

2003 / Η πέμπτη δεκαετία

Όταν λέμε Παγκρήτιον,  έχομε στην καρδιά μας τους μαθητές που φοιτούν και αυτούς που πέρασαν και έφυγαν. Ο καθένας από σας είναι ένα κομμάτι σχολείο, ζωντανό κομμμάτι που συνεχίζει και υπάρχει. (Ν. Γ. Κοπιδάκης)

2004 / Θεατρική Ομάδα Γυμνασίου, Καζαντζάκης
2004 / Θεατρική Ομάδα Γυμνασίου, Καζαντζάκης
2004 / Μικρή Ολυμπιάδα
2004 / Μικρή Ολυμπιάδα
2007 / 'Θεόφιλος, ο ποιητής των χρωμάτων', κινηματοθέατρο Αστόρια
2007 / "Θεόφιλος, ο ποιητής των χρωμάτων", κινηματοθέατρο Αστόρια
2008 / Θεατρική Παράσταση 'Τα Δίφορα'
2008 / Θεατρική Παράσταση "Τα Δίφορα"
2008 / Θεατρική Παράσταση 'Τα Δίφορα'
2008 / Θεατρική Παράσταση "Τα Δίφορα"
2009 / Θεατρική παράσταση 'Σχολείο για κλόουν'
2009 / Θεατρική παράσταση "Σχολείο για κλόουν"
2011 / Θεατρική Παράσταση 'Παραμύθι χωρίς όνομα'
2011 / Θεατρική Παράσταση "Παραμύθι χωρίς όνομα"

Ξανά στο σχολείο τους... : Γιώργος Μ. Καβουλάκης

 

Πρόσκληση 

 Στο πλαίσιο της σειράς εκδηλώσεων «Ξανά στο σχολείο τους: οι απόφοιτοι συνομιλούν με γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς», σας καλούμε στην ομιλία του Γιώργου Μ. Καβουλάκη, καθηγητή του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ Κρήτης με τίτλο:     

«100 χρόνια από τη γέννηση της κβαντικής θεωρίας του ατόμου:

μια σύντομη ανασκόπηση μιας συναρπαστικής θεωρίας»

 

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014, στις 19.30

 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εκπαιδευτηρίου

 

Το 2013 συμπληρώθηκαν 100 έτη από τότε που ο Δανός φυσικός Niels Bohr διατύπωσε την κβαντική θεωρία του ατόμου. Τα χρόνια που ακολούθησαν η θεωρία αυτή μετεξελίχθηκε σε μια από τις επιτυχημένες θεωρίες των θετικών επιστημών, καθότι, πέρα από το ενδιαφέρον που έχει σε επίπεδο βασικής έρευνας, αποτελεί τη βάση όλης της σύγχρονης τεχνολογίας. Η ομιλία του Γ. Καβουλάκη θα παρουσιάσει μια πολύ σύντομη ανασκόπηση των εξελίξεων της κβαντικής θεωρίας. Παρότι η θεωρία αυτή έχει εφαρμοσθεί και ελεγχθεί σε πάρα πολλά φυσικά συστήματα, οδηγεί και σε εντυπωσιακά παράδοξα. Η ομιλία θα αναφερθεί σε ορισμένα από τα παράδοξα αυτά, τα οποία μάλιστα αποτελούν αντικείμενο σύγχρονης έρευνας.